wtorek, 1 marca 2011

Spotkanie na Myeongdong/명동에서의 만남

  Wczoraj wieczorem wybrałam się na Myeongdong, znaną dzielnicę zakupową cieszącą sie popularnością głównie pośród Japończyków.  Moim celem nie były jednak zakupy, a spotkanie z Pawłem, który wrócił po dwóch tygodniach poznawania uroków Tajlandii. A dlaczego właśnie Myeongdong? Bo każdemu tam po drodze, można dobrze zjeść i wypić, podziwiać sklepowe wystawy oraz spotkać ciekawie ubranych ludzi. Moją pierwszą ofiarą padł oto ten młody, nieśmiały dżentelmen.

  어젠 이 주일 간의 태국 여행을 마치고 돌아온 파벨을 명동에서 만났다.
여러가지 태국의 아름다움에 대한 얘기를 나누기 전에 명동거리에서 이 재미있게 입고 수줍음이 많은 남자를 만나 사진을 찍었다.

 Imię? Do Hyeong Kim
 Skąd inspiracja?  'poprostu spodobało mi się ubranie'
 Ostatnio słuchana muzyka?  muzyka taneczna, klubowa

 이름? 김도형
 옷에 대한 용감을 어디서 받는가? '그냥 이뻐서' ㅋ
 요즘 듣는 음악/노래? 클럽 노래/신나는 노래


Piosenka, która ostatnio rządzi w klubach, więc pewnie i Do Hyeong ma ją na swojej play liście.
요즘 클럽을 지배하는 이 노래를 김도형씨도 좋아할까?

4 komentarze:

  1. To Burberry robi buty? Nie widziałem. Fajnie się ubrał!
    A przy okazji, to u Ciebie tak ciepło? W Polsce wciąż zima :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Misiu!! jak pieknie i w ogole :) i jestem zaszczycony, ze o mnie wspomnialas :) pozdrawiam, Pawel ㅋ

    OdpowiedzUsuń
  3. Owszem Burberry robi też buty, choć buty na zdjęciu powyżej nie są z cała pewnością ich wyrobem;), oni stawiają raczej na klasykę.
    http://us.burberry.com/store/mens-accessories/shoes/
    A co do pogody temperatury utrzymują się za dnia na plusie, ale wcale tak ciepło nie jest:( Osobiście byłam wtedy ubrana w kurtkę zimową, a chłopak widocznie stawiał lans ponad zdrowie;)

    OdpowiedzUsuń